My Loyal Followers

April 9, 2007

Snack Time!

Remember I was telling you all about my mommy complaining about me being choosy about my food? And remember I also said in there that she also does give me other stuffs like cake & chicken backside as snacks? Well, every Friday my sistas & I get to eat fried chicken backside bought from the 'pasar malam'(night market) as our din dins! The pictures below were taken last Friday...

Give it to me, give it to me or there goes your fingers...

Faith couldn't wait any longer & stood up on mommy's lap. Mommy is not the kind of person who likes dogs begging like that. She likes it when we sit down & wait patiently...

Okay fine! We three are now siting down obediently... Can we have it now?

But oh no... We can't have any yet becoz mommy wants us to do one of the most irritating tricks of ALL tricks! We must "leave it" first till she says the word OK.

But still NO! She still wants to tease us with it... Sigh, this woman! Faster lah! Do you want to see your whole hand chomped off by not only me but THREE of us?!

Eventually after her teasing game, she finally decided to feed us the juicy oily fried chicken backsides. It was so dogalicious that I drooled all over the place! It was always not enough for me so mommy also gave us some plain dry food mixed with rice.



See how she teased us with that chicken butt??? We three tried to grab each time she lured it closer to our drooling mouths. Does your hooman do that to you too? Man, not a funny game at all...

15 comments:

Oscar Airedale said...

Drool, drool, drool. That looks sooooooooooooo good.

Licks
Oscar x

Boo said...

amber, i can't believe u didn't grab it from mommy's hand! from what i know, u all would do that!

my hooman won't tease me but they will pretend they gonna grab my food away and i'll make sure i protect my snack!

wet wet licks

Boo

Jackson said...

You're making us all feel very hungry. Might have to go and raid the fridge. J x

Simba said...

mmmmm chicken, yummy.

Simba xx

Simba said...

mmmmm chicken, yummy.

Simba xx

Fu Fu said...

Oh Amber, your mum really tease you 3 alot with that yummy chicken. I like the way Faith stares at that piece of chicken.

~ fufu

Huskee Boy said...

*Gasp*... you mean there are some chickens out there walking without their bum bums?? How I wish I can have a taste of it too... Can you send some to me??

This is all mainly about us! said...

Those butts look tasty!!! we want some too!! But I don't think we'll stay for them as long as u do. We'll bark for it!!

Furkids in Hong Kong said...

Wow, that looks soooo yummy!

Mark, Hiba and I aren't allowed to have anything fried :C But we do get to have broiled chicken fillets and liver for special days and/or training.

I want to try that sooo much!!!

Cream

Furkids in Hong Kong said...

On a side note. If it's not too much trouble, could you visit our doggie friend, Casper D Dog and send him and his human your well-wishes? Casper has gone into relapse and would very much like our support at a time like this.

Thanks!

umekotyan said...

The chicken is made and the attack by the presence makes dog's nature dew.
And, it is a wise bearing , dog. :)

from loved ume tyan

Suki said...

Oh, man, that looks SO good, Amber. I don't know how you waited when she said "leave it". I'm still working on that one!

Puggy kisses
Suki

Pacco de Mongrel said...

my owner actually consider sitting patient as begging...coz whenever she's having her own meal, n i sit so obediently beside her, she often ask me to go far far away.....;(

i never tried eating chicken butt b4..wonder how it taste like...i only ate b4 chicken feet..

Amber-Mae said...

Oscar- Haha, droooool till your house is flooded!

Boo- If my mommy Melissa says "leave it" she really means it or else we 'kena'. But if my other hoomans tell me to do so, I NEVER listen! Haha, call me "lansee".

Jackson- Go ahead but just make sure you don't get caught!

Simba- You can say that again...

Fufu- Yeah she does that to us all the time when she has something yummy in her hand. Man, I can't wait till Friday again! Gotta have chicken backside again!!!

Huskee- Haha yeah! Send you some? I think by the time it reaches to your country it will rotten by then. Would you still it them?

Pebble&Yuki- Yes they were!

FurkidsHK- Oh we usually get special food & snacks EVERYDAY! How cool is that! We're so rottenly spoiled...

Ume- Haha, yeah...

Suki- Mommy really means it when she tells us to "leave it". Usually her corrections are quite firm & that makes us tricks & commands fast!

Pacco- Actually mommy prefers us getting lost too but since it was Friday, "The Special Snack Day" as we call it, she doesn't mind us sitting very close to her & begging. But we must not be too irritating or else she'll push our faces away...kekeke!

Thanks for your comments,
Love licks,
Solid Gold Dancer

Amber said...

Yuuuummmyyyyyyy.... I can't take it anymore!!!! Whoa, you guys are patient! heheh

luv Amber!!